TESTERIS SISTEMINIS BOSCH FSA050
Kiekis pakuotėje: 1
Likutis: 3 vnt.
Kodas: 0684010050
Mūsų įmonė yra oficialus bei autorizuotas BOSCH CAR SERVICE ir BOSCH DIESEL SERVICE autoservisas . Teikiame visas automobilių remonto paslaugas.
PRIVATUMO POLITIKA
IĮ Autura juridinio asmens kodas 134752765, adresas Taikos pr. 149, Kaunas 52119, (toliau – Bendrovė) įsipareigoja užtikrinti Jūsų asmeninės informacijos saugumą ir teisių apsaugą Jums naudojantis elektronine parduotuve, esančia adresu www.autura.lt (toliau – Elektroninė parduotuvė).
Ši privatumo politika nustato, kokią informaciją Bendrovė renka, kokiu būdu ir iš kokių šaltinių ši informacija yra gaunama, kokie veiksmai atliekami su surinkta informacija ir kaip ši informacija yra apsaugoma. Naudodamiesi mūsų paslaugomis ir/arba svetainėje susikurdami vartotojo paskyrą, sutinkate su šios privatumo politikos nuostatomis, o taip pat ir su bendrosiomis Elektroninės parduotuvės pirkimo–pardavimo taisyklėmis (toliau – Taisyklės).
Visi Pirkėjų asmens duomenys yra tvarkomi laikantis Lietuvos ir Europos Sąjungos duomenų apsaugos teisės reikalavimų.
Privatumo pranešimas (paskutinį kartą atnaujintas 2018 m. gegužę) taikomas tais atvejais, kai asmuo naudojasi bendrovės produktais ir (ar) paslaugomis, taip pat kai lankosi mūsų interneto svetainėse. Privatumo pranešimas netaikomas atvejais, kuomet naudojamasi kitų bendrovių interneto svetainėmis ar paslaugomis, net jei prie jų jungiamasi naudojantis bendrovės tinklu ar paslaugomis
Jei Jums kiltų kokių nors su šia privatumo politika susijusių klausimų ar turėtumėte kokių nors prašymų, susijusių su Jūsų asmens duomenų tvarkymu, siųskite mums laišką el. paštu: info@autura.lt
SĄVOKOS
Asmens duomenys – bet kuri informacija, susijusi su fiziniu asmeniu – duomenų subjektu, kurio tapatybė yra žinoma arba gali būti tiesiogiai ar netiesiogiai nustatyta pasinaudojant atitinkamais duomenimis.
Duomenų subjektas – bet kuris fizinis asmuo: bendrovės klientas, darbuotojas, partneris, lankytojas.
Klientas – bet koks asmuo, kuris užsisako, perka ar naudojasi mūsų bendrovės paslaugomis. Klientas, su kuriuo bendrovė yra sudariusi pirkimo sandorį, turi užtikrinti, kad visi galutiniai vartotojai (pvz., šeimos nariai), kurie naudojasi kliento užsakytomis bendrovės paslaugomis, būtų susipažinę su privatumo pranešimu bei laikytųsi jo nuostatų.
Nuasmeninti duomenys – informacija, kuri nebėra susijusi su fiziniu asmeniu, nes iš asmens duomenų rinkinio buvo pašalinti visi elementai, leidžiantys nustatyti asmens tapatybę.
Paslaugos – bet kokie tiek elektroniniu, tiek neelektroniniu būdu bendrovės siūlomi produktai ir (ar) paslaugos
ASMENS DUOMENŲ RINKIMAS IR NAUDOJIMAS
1.1. Duomenų valdytojas, duomenų tvarkytojai ir privatumo politikos aprėptis
Asmens duomenys, kurie yra pateikiami Elektroninei parduotuvei ar jos surenkami, yra valdomi Bendrovės.
Ši privatumo politika yra taikoma bet kuriam Bendrovės valdomam tinklalapiui ir bet kuriai Bendrovės teikiamai paslaugai, nesvarbu kokius įrenginius Pirkėjas naudoja prisijungimui prie Elektroninės parduotuvės.
Ši privatumo politika netaikoma Elektroninėje parduotuvėje pateikiamoms nuorodoms į kitų asmenų tinklalapius, todėl mes rekomenduojame atskirai pasidomėti minėtų tinklalapių privatumo politikomis ar taisyklėmis.
Bendrovė gali pasitelkti kitus asmenis Pirkėjų asmens duomenų tvarkymui ir tuo tikslu perduoti informaciją apie asmenis kitiems juridiniams asmenimis, laikantis šioje privatumo politikoje nustatytų sąlygų.
1.2. Renkama informacija
Bendrovė tvarko toliau išvardintus asmens duomenis:
-Pirkėjo vardą, pavardę ir/ar prekes atsiimsiančio asmens vardą, pavardę;
-Elektroninio pašto adresą ir telefono numerį;
-Adresą, kuriuo bus pristatomos prekės;
-Su pirkimu susijusi informacija (pirkimo data, prekės, kaina, kiekis, žyma apie užsakymo vykdymo eigą, IP adresas, nuolaidos kodas, užsakymo data, prekės pavadinimas, prekės kodas), kliento paskyroje išsaugota transporto priemonės modifikacija, pirkėjo banko sąskaitos numeris, grąžinimo priežastis;
-Pirkėjo IP adresą, tinklo ir vietos duomenis, kai Pirkėjas juos suteikia;
-Pirkėjo užklausų ir nusiskundimų istoriją;
-Kitus viešai prieinamus duomenis, kuriais Pirkėjas pasidalino lankydamasis Elektroninėje parduotuvėje.
Sąrašas nėra baigtinis, kadangi, esant specialiems atvejams ir norint pasiekti šioje privatumo politikoje aptartus tikslus, Bendrovei gali prireikti surinkti papildomos informacijos. Dalis aukščiau pateiktų asmens duomenų yra surenkami iš Pirkėjų tiesiogiai, pavyzdžiui, duomenys, Pirkėjui susikūrus savo paskyrą. Kita dalis asmens duomenų surenkama netiesiogiai, pavyzdžiui, Pirkėjo tinklo ir vietos duomenys. Asmens duomenys taip pat gali būti renkami, kai Jūsų sutikimu mums duomenis perduoda kiti tinklalapiai ar portalai (taip pat ir atvejais, kai prie savo paskyros jungiatės per socialinius tinklus).
Jūsų asmeninę informaciją saugosime ne ilgiau, negu tai būtina šioje privatumo politikoje nurodytiems tikslams.
Asmens duomenys bus saugomi:
-Iki Pirkėjas nustos naudotis mūsų paslaugomis ir ištrins savo vartotojo paskyrą; arba
-Aktyvioje duomenų bazėje asmens duomenys el. prekybos tikslu tvarkomi 5 metus nuo kliento paskutinio apsilankymo interneto svetainės paskyroje; po to asmens duomenys perkeliami į pasyvią duomenų bazę, kurioje saugomi ilgiausią garantinį terminą; arba
-Iki kol duomenys tampa nebereikalingi ar nebeaktualūs šioje privatumo politikoje nurodytų tikslų pasiekimui.
Ilgesnis Jūsų asmeninės informacijos saugojimas gali būti vykdomas tik, kai:
-Esama pagrįstų įtarimų dėl neteisėtos veikos, dėl kurios yra atliekamas tyrimas;
-Jūsų duomenys būtini tinkamam ginčo, skundo išsprendimui;
-Jeigu mes esame gavę skundų, susijusių su Pirkėju, ar jeigu mes esame pastebėję atitinkamo Pirkėjo padarytus pažeidimus; ar
-Esant kitiems specialiems teisės aktuose numatytiems pagrindams.
1.3. Asmens duomenų tvarkymo pagrindas
Bendrovė tvarko Pirkėjų asmens duomenis, kadangi jie yra reikalingi:
-Tam, kad vykdytume savo įsipareigojimus, kuriuos nustato teisės aktai;
-Tam, kad vykdytume savo pareigas ir įgyvendintume teises pagal sutartį su Pirkėju;
-Mūsų teisėtų interesų įgyvendinimui (pvz., tiekti Pirkėjams prekes, valdyti Elektroninę parduotuvę ir pan.).
Pirkėjų sutikimas, kaip teisinis pagrindas, naudojamas tiesioginės rinkodaros ar trečiųjų asmenų prieigos prie informacijos atvejais. Pirkėjai gali atšaukti duotą sutikimą jų asmens duomenų tvarkymui bet kuriuo metu. Jeigu Bendrovė neturi kito teisinio pagrindo asmens duomenų tvarkymui, Bendrovė nebetvarkys asmens duomenų vos tik sutikimas bus Pirkėjo atšauktas.
1.4. Asmens duomenų naudojimas
Pagrindinis asmens duomenų tvarkymo tikslas yra suteikti galimybę Pirkėjui naudotis Elektronine parduotuve efektyviai, optimaliai ir pritaikant ją asmeniniams poreikiams. Asmens duomenys yra naudojami:
-tinkamam užsakytų paslaugų suteikimui;
-patogiam, efektyviam ir Jūsų poreikius atitinkančiam Elektroninės parduotuvės funkcionavimui;
-sklandaus Elektroninės parduotuvės ir tinklalapio administravimui užtikrinti (pavyzdžiui, Jums siunčiant prisijungimo prie paskyros duomenų priminimus, pranešant apie mūsų tinklalapio laikiną neveikimą, kitus trikdžius, kt.);
-savalaikiam ir tinkamam atsakymų į Jūsų užklausas, prašymus pateikimui;
-Jums aktualios informacijos ir įdomių pasiūlymų pateikimui;
-tam, kad galėtume su Jumis susisiekti dėl bet kokios Jūsų pateiktos informacijos;
-tam, kad galėtume vykdyti statistinę ir kitą analizę nuolat tobulindami tinklalapio ir Elektroninės parduotuvės turinį bei teikiamas paslaugas;- kitiems tikslams, kurie Jums atskleidžiami asmens duomenų pateikimo metu.
1.5. Duomenų perdavimas
Bendrovė be Jūsų išankstinio sutikimo Jūsų asmens duomenų neperduoda jokiems tretiesiems asmenims.
Asmens duomenys be atskiro Jūsų sutikimo Bendrovės gali būti pateikti teisėsaugos, teisminėms ar ikiteisminėms institucijoms dėl jų atliekamų tyrimų, ar kitais teisės aktų numatytais atvejais.
Bendrovė taip pat naudojasi trečiųjų asmenų teikiamomis paslaugomis (pavyzdžiui, trečiųjų asmenų suteikiamais serveriais, teikiamomis tinklalapio dizaino ar administravimo paslaugomis), kurių tinkamam suteikimui gali būti būtina suteikti prieigą prie Pirkėjo asmens duomenų. Šiuo atveju Bendrovė užtikrina, kad duomenų tvarkytojai laikytųsi konfidencialumo bei tinkamos asmens duomenų apsaugos užtikrinimo pareigų.
Vykdant elektroninės prekybos užsakymą, Įmonė nukreipia Pirkėją į asmens duomenų gavėjo – Paysera, Paypal, puslapį . Duomenų gavėjas Paysera, Paypal asmens duomenis gauna tuo atveju, kai Pirkėjas užsakydamas paslaugas išreiškia norą atsiskaityti už suteiktas paslaugas naudojantis atitinkama platforma .
1.6. Nepilnamečių asmens duomenų tvarkymas
Tvarkant nepilnamečio asmens duomenis sutikimo pagrindu informacinės visuomenės paslaugų siūlymui, toks duomenų tvarkymas yra teisėtas, jei nepilnametis yra sulaukęs bent 16 metų. Jeigu tokiam nepilnamečiui nėra 16 metų, toks tvarkymas yra teisėtas tik tokiu atveju, jei sutikimą davė arba tvarkyti duomenis leido nepilnamečio tėvai arba globėjai, todėl:
-jeigu Jūs esate jaunesnis nei 18 metų, bet jau sulaukęs 16 metų, naudodamiesi mūsų Elektroninės parduotuvės paslaugomis, Jūs patvirtinate, jog turite savo tėvų, globėjų pritarimą dėl Jūsų asmeninės informacijos atskleidimo Bendrovei;
-jeigu Jūs esate jaunesnis nei 16 metų, naudotis mūsų Elektroninės parduotuvės paslaugomis ir turiniu galite tik Jūsų tėvams, globėjams dėl to davus sutikimą Bendrovei.
2. PIRKĖJŲ TEISĖS
Pirkėjams suteikiamos tam tikros teisės, susijusios su jų asmens duomenų apsauga. Šios teisės yra:
-teisė susipažinti su tvarkomais savo asmens duomenimis;
-teisė reikalauti, kad Bendrovė nepagrįstai nedelsdama ištaisytų netikslius su Pirkėju susijusius asmens duomenis;
-teisė reikalauti, kad Bendrovė perduotų visą ar dalį Pirkėjo pateiktos informacijos Pirkėjui ar kitam duomenų valdytojui, kai tai yra technologiškai įmanoma (teisė į duomenų perkeliamumą);
-teisė reikalauti ištrinti savo asmens duomenis, kai tam yra teisinis pagrindas, pavyzdžiui, kai duomenys nebereikalingi tų tikslų, kuriems buvo surinkti, pasiekimui arba kai duomenys tvarkomi neteisėtai;
-teisė reikalauti apriboti duomenų tvarkymą, kai tam yra teisinis pagrindas;
-teisė nesutikti su duomenų tvarkymu, kai duomenys tvarkomi teisėto intereso pagrindu ir tam yra teisinis pagrindas.
Norėdami įgyvendinti savo teises, siųskite mums laišką el. paštu: info@autura.lt. Bendrovė informuoja, kad kilus abejonėms dėl Jūsų tapatybės Bendrovė gali pareikalauti papildomos informacijos tam, jog teisingai Jus identifikuotų.
Jeigu manote, kad Jūsų teisės buvo pažeistos, turite teisę pateikti skundą asmens duomenų apsaugos priežiūros institucijai – Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai. Bendrovė rekomenduoja prieš teikiant oficialų skundą susisiekti su atsakingais asmenimis Bendrovėje, kad būtų rastas tinkamas problemos sprendimas.
3. DUOMENŲ APSAUGA
Bendrovė, įgyvendindama tinkamas technines ir organizacines priemones, saugo Pirkėjų asmens duomenis nuo praradimo, neteisėto panaudojimo, neteisėtos prieigos, atskleidimo ar pakeitimo.
Bendrovė rekomenduoja Pirkėjams papildomai laikytis minimalių asmens duomenų apsaugos užtikrinimo priemonių:
-neatskleisti prisijungimo prie Elektroninės parduotuvės duomenų tretiesiems asmenims;
-pasirinkti slaptažodį, sudarytą bent iš 8 simbolių;
-vengti to paties slaptažodžio naudojimo skirtinguose tinklalapiuose internete;
-atnaujinti savo programinę įrangą ir pasirūpinti antivirusine apsauga.
4. BENDROSIOS NUOSTATOS
Ši privatumo politika gali būti Bendrovės atnaujinama. Bendrovė informuos Pirkėjus apie atnaujinimus, tinklalapyje pateikdama naują privatumo politikos variantą kartu su atliktų korekcijų datomis. Pirkėjai supranta, kad, tęsdami naudojimąsi Elektronine parduotuve po padarytų privatumo politikos atnaujinimų, jie sutinka su atliktais pakeitimais.
Jeigu bet kuri privatumo politikos nuostata yra pripažįstama negaliojančia ar netaikytina, ši nuostata nedaro įtakos likusių privatumo politikos nuostatų teisėtumui ir galiojimui.
Ši privatumo politika yra taikoma nuo jos paskelbimo tinklalapyje dienos.
Duomenys apie naudojamus slapukus galite rasti čia https://www.autura.lt/apie-slapukus/
1. Bendrosios nuostatos
Šios pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato asmens, įsigyjančio prekes e-parduotuvėje www.autura.lt (toliau – Pirkėjas), ir IĮ Autura (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę. Įsigydamas prekes Pirkėjas sutinka šių Taisyklių laikytis.
2. Pirkimo ir pardavimo sutarties sudarymas
2.1. Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Užsakyti“, ir galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo.
3. Pirkėjo teisės
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje, vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktais.
3.2. Pirkėjas (vartotojas) turi teisę atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju, apie tai raštu pranešdamas Pardavėjui per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju tik tuo atveju, jei prekė yra kokybiška, nebuvo sugadinta ir iš esmės nepasikeitė jos išvaizda.
4. Pardavėjo teisės
4.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas gali be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti jam galimybę naudotis elektronine parduotuve ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.
4.2. Pardavėjas turi teisę laikinai arba neterminuotai nutraukti elektroninės parduotuvės veiklą be atskiro įspėjimo ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.
4.3. Pardavėjas turi teisę vienašališkai pakeisti šias Taisykles. Pakeitimai įsigalioja nuo paskelbimo momento visiems po paskelbimo sudaromiems sandoriams.
5. Pirkėjo pareigos
5.1. Pirkėjas privalo sumokėti prekių bei jų pristatymo kainą, taip pat kitus mokėjimus (jei tokie nurodyti, sudarant sutartį) ir priimti užsakytas prekes. Už prekes Pirkėjas sumoka, naudodamasis savo banku internete, į kurį pateikiama nuoroda iš elektroninės parduotuvės (tuo atveju, jei Pardavėjas su Pirkėjo banku turi sudaręs atitinkamą sutartį), arba atlikdamas mokėjimą iš bet kurio kito banko į Pardavėjo sąskaitą, nurodytą „Kontaktuose“. Taip pat Pirkėjas gali atsiskaityti grynais pinigais.
5.2. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
5.3. Pirkėjas privalo patvirtinti mokėjimo pavedimą Pirkėjo banke internete, į kurį pateikiama nuoroda iš elektroninės parduotuvės arba atlikti mokėjimą iš bet kurio kito banko ne vėliau kaip per 24 valandas nuo mygtuko „Užsakyti” paspaudimo. Per šį terminą mokėjimo pavedimo nepatvirtinus, Pardavėjas turi teisę laikyti, kad Pirkėjas atsisakė pirkimo-pardavimo sutarties. Pirkėjo pasirinktos prekės rezervuojamos bei Pardavėjas imasi vykdyti pirkimo-pardavimo sutartį tik tada, kai Pardavėjas gauna pranešimą iš Pirkėjo banko ar Pirkėjo apie atliktą mokėjimą už pasirinktas prekes.
6. Pardavėjo pareigos
6.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis. Pardavėjas nesuteikia jokių garantijų, kad elektroninė parduotuvė veiks nenutrūkstamai ar kad duomenų perdavimas bus be klaidų. Pardavėjas neatsako už jokius Pirkėjo nuostolius, susijusius su elektroninės parduotuvės veikimo sutrikimais ir (ar) duomenų perdavimo klaidomis.
6.2. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pateikti užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 10 darbo dienų. Šiuo atveju Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių nepateikimą.
7. Prekių pristatymas
7.1. Prekes pristato transporto/kurjerių įmonė Pirkėjo nurodytu adresu. Prekių i Neringą nepristatome arba pristatome atskirai susitarus.
7.2. Įprastai prekės pristatomos per 1-2 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes, jei prekės yra Pardavėjo sandėliuose. Prekių siuntos svoris maksimaliai 30kg, esant kitokiam svoriui derinama atskirai. Pardavėjas negarantuoja, kad prekės visais atvejais bus pristatytos per anksčiau nurodytą terminą, ypač jei užsakomos prekės nėra Pardavėjo sandėliuose. Dėl tokių prekių įsigyjimo Pirkėjas turėtų susisiekti su Pardavėju el.paštu info@autura.lt.
7.3. Pirkėjas, sudaręs pirkimo ir pardavimo sutartį, įsipareigoja kiekvieną dieną tikrinti užsakymo formoje pateikto el. pašto dėžutę, iki bus gautas pranešimas dėl prekių pristatymo.
7.4. Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą.
7.4.1. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas privalo apie siuntos pakuotės pažeidimą pažymėti transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime.
7.4.2. Nustačius prekių kiekio ir/ar kokybės ir/ar asortimento neatitikimą(us), Pirkėjas ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju Pirkėjas kartu su transporto įmonės atstovu surašo laisvos formos aktą, kuriame pažymi rastus pažeidimus.
7.4.3. Pirkėjui ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos.
7.5. Pristačius prekes pirkėjo nurodytu adresu laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, nepriklausomai nuo to, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją. Priešingu atveju Pirkėjas praranda teisę reikšti Pardavėjui reikalavimus, susijusius su prekių nepristatymu ar pavėluotu pristatymu.
8. Prekių grąžinimas
8.1. Pirkėjui apsigalvojus, prekė gali būti grąžinta Pardavėjui nenurodant grąžinimo priežasties. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte išvardintų kategorijų tinkamos kokybės prekes.
8.2. Norint grąžinti prekę, apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties turite informuoti mus raštu, užpildant Pavyzdinę pirkinio atsisakymo formą arba pateikiant aiškų ir nedviprasmišką pareiškimą, kuriame išdėstytas Jūsų sprendimas atsisakyti sutarties. Užpildyta ir pasirašyta pavyzdinė sutarties atsisakymo forma arba pareiškimas, kuriame išdėstytas Jūsų sprendimas atsisakyti sutarties, turi būti pateikta mums paštu adresu IĮ Autura, Taikos pr. 149, Kaunas, LT-52119, arba elektroniniu laišku adresu info@autura.lt.
8.3. Prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo tos dienos, kurią prekes gavote. Jeigu grąžinimo laikotarpio pabaiga sutampa su nedarbo diena, jis pratęsiamas iki artimiausios darbo dienos.
8.4. Prekės grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
8.5. Pinigai už prekes bus grąžinti Pirkėjui per 14 dienų nuo pareiškimo apie pirkinio atsisakymą, tačiau pinigų grąžinimas gali būti uždelsiamas negavus grąžinamų prekių arba įrodymo, kad jos išsiųstos. Grąžinami ir pristatymo mokesčiai, sumokėti Pirkėjo įsigyjant prekę. Papildomi pristatymo mokesčiai (už nestandartinį, skubų pristatymą) yra negrąžinami bei išskaičiuojami iš grąžinamos sumos.
8.6. Prekės grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje kartu su prekės dokumentais. Prekės grąžinamos Pardavėjo nurodytu adresu. Prieš grąžinant prekes pirkėjas būtinai turi susisiekti su Pardavėju el. paštu info@autura.lt.
8.7. Už grąžinamos prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Dūžtančios prekės turi būti supakuotos taip, jog būtų galima saugiai transportuoti.
8.8. Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos ir (arba) prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).
8.9. Visais grąžinimo atvejais pirkėjas pirmiausia privalo kreiptis IĮ Autura konktaktais ir tik gavęs informaciją iš įmonės darbuotojo vykdyti grąžinimą per kurjerį arba nunešti prekes į įmonės buveinę.
9. Bendra atsakomybė
9.1. Pirkėjas atsako už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.
9.2. Atsižvelgdami į LR elektroninio parašo įstatymo 8 str. 3 d. nuostatas, Pirkėjas susitaria su Pardavėju, kad Pirkėjo veiksmų elektroninėje parduotuvėje patvirtinimas prisijungimo prie elektroninės parduotuvės duomenimis (atpažinimo kodu) turi Elektroninio parašo įstatymo 8 str. 1 d. įtvirtintą elektroninio parašo teisinę galią (t. y. turi tokią pačią teisinę galią, kaip ir parašas rašytiniuose dokumentuose ir yra leistinas kaip įrodinėjimo priemonė teisme). Visi veiksmai, atlikti naudojantis Pirkėjo atpažinimo kodu, laikomi atliktais Pirkėjo, ir Pirkėjas prisiima visą atsakomybę už tokių veiksmų pasekmes.
9.3. Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje parduotuvėje vaizduojamos prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais neatitinka realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamos kompiuterinės technikos ypatybių.
10. Asmens duomenų tvarkymas
10.1. Paspausdamas mygtuką „Užsakyti“, Pirkėjas patvirtina, kad jis sutinka pateikti Pardavėjui savo asmens duomenis bei neprieštarauja, kad jo pateiktus asmens duomenis Pardavėjas tvarkytų tiek Pirkėjo identifikavimo, sutarčių sudarymo, vykdymo (internetinės prekybos), tiek tiesioginės rinkodaros tikslais. Pardavėjas nurodo, kad Pirkėjo (jei šis yra fizinis asmuo) asmens kodų tiesioginės rinkodaros tikslu Pardavėjas netvarkys.
10.2. Uždėdamas varnelę ties „Gauti informaciją apie naujus produktus, paslaugas, akcijas, nuolaidų kodus. “, Pirkėjas nurodo, kad jis sutinka gauti informacinę ir reklaminę medžiagą apie paslaugas, prekes iš Pardavėjo ir (ar) iš jo pasirinktų trečiųjų asmenų registracijos formoje nurodytu ir (arba) kitu Pirkėjo ir (arba) jo atstovų pateiktu adresu ir (arba) SMS žinute ir (arba) skambučiu į nurodytą mobiliojo telefono numerį, ir (arba) elektroniniu paštu.
10.3. Paspausdamas mygtuką „Užsakyti“, Pirkėjas patvirtina, kad jis ir jo atstovai žino turintys teisę atsisakyti pateikti savo asmens duomenis, tačiau supranta, kad asmens duomenys yra reikalingi ir būtini siekiant vienareikšmiai identifikuoti Pirkėją ir (ar) jo atstovus sutarčių sudarymo, vykdymo (internetinės prekybos) tikslais ir nepateikus asmens duomenų ir (ar) nesutikus, kad jie būtų tvarkomi aukščiau nurodytais tikslais, negalės sudaryti ir (ar) vykdyti sutarties.
11. Baigiamosios nuostatos
11.1. Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria, kad visa informacija, kuri pateikiama Pardavėjo elektroninės parduotuvės tinklalapyje (įskaitant, bet neapsiribojant, šias Taisykles, informaciją apie Pardavėją, siūlomas prekes ir paslaugas bei jų savybes, Pirkėjo teisės atsisakyti pirkimo ir pardavimo sutarties įgyvendinimo tvarką, laikoma pateikta Pirkėjui raštu.
11.2. Visi nesutarimai, kilę iš ar susiję su pirkimo ir pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
Informuojame, kad nuo 2018 metų sausio 01 dienos keičiasi PVM sąskaitų faktūrų išsirašymo terminas! PVM sąskaitas faktūras išsirašyti bus galima ne vėliau kaip iki kito mėn.15 dienos, už praėjusio mėnesio kvitą,
pvz. jei kasos aparato kvite data 2018.01.01, tai PVM sąskaitą faktūra bus galima išrašyti iki 2018.02.15, jei kasos aparato kvite data 2018.01.31, tai PVM sąskaitą faktūrą bus galima išrašyti iki 2018.02.15.
Vėliau PVM sąskaitos faktūros išsirašyti galimybės nebus!