Dyzelinių variklių eksploatavimo taisyklės - Autura

Dyzelinių variklių eksploatavimo taisyklės

Dyzelinių variklių eksploatavimo taisyklės

Norėdami išvengti būtinybės taisyti dyzelinį variklį ir kuro sistemą, laikykitės kelių nesudėtingų taisyklių:

  1. Laiku keiskite kuro filtrą ir vandens-kuro separatorių. Dyzelinės kuro sistemos mazgai labai jautrūs mechaninėms dalelėms ir vandeniui. Dėl sudėtingos konstrukcijos, purkštukai ir siurblio elementai greitai užsiteršia ir sudyla. Kure esanti siera (ypač rusiškame dyzeline), susimaišiusi su vandeniu, gali pavirsti į sieros rūgštį, kuri pažeis kuro sistemos komponentus.
  2. Atsižvelkite į kuro kokybę. Didelis sieros kiekis blogos kokybės kure ženkliai sumažina alyvos tarnavimo resursą ir efektyvumą, taip pat gali privesti prie suodžių DPF filtro gedimo ir užsiblokavimo.
  3. Venkite važinėjimo aukštomis variklio apsukomis: tai sukelia padidintas variklio apkrovas.
  4. Kurą visada rinkitės atsižvelgdami į aplinkos temperatūrą. Dyzelinio kuro sudėtyje yra parafinas, kuris esant žemai temperatūrai sustingsta. Todėl šaltuoju metų laiku reikėtų naudoti žieminį kurą, skirtą temperatūrai nuo 25 °C iki 0 °C, arba arktinį kurą, išlaikanti savo klampumą esant temperatūroms nuo -35°C iki 0 °C. Įprastai, degalinėse būna nurodomas temperatūros diapazonas, kuriame kuras gali būti naudojamas.
  5. Atsakingai žiūrėkite į dyzelinio kuro priedų pasirinkimą. Jeigu automobilis eksploatuojamas aplinkoje su atšiauru klimatu, jums tiks mišiniai, užkertantys kelią kuro užšalimui ir sutirštėjimui esant šalčiams. Be to, egzistuoja priedai, leidžiantys padidinti variklio galingumą ir sukimo momentą, kas pasiekiama maksimaliai efektyviai sudeginant kuro ir oro mišinį, taip pat priemonės variklio ir kuro magistralių valymui. Rekomenduojame STANADY ir JLM Lubricants kuro priedus.
  6. Važinėkite ne tik mieste, bet ir užmiestyje taip, kad kartais variklis galėtų veikti esant apie 2500 apsukų. Tokiame režime sudega anksčiau atsiradę suodžiai ir nuodegos, kas leidžia ženkliai sumažinti purkštukų koksavimasi, stūmoklių žiedų prilipimo ir DPF filtro gedimo riziką.
  7. Variklio su turbokompresoriumi nereikėtų gesinti iš karto po sustojimo: leiskite jam veikti 2-5 minutes. Per šį laiką sumažės turbinos apsukos ir temperatūra.
  8. Rinkitės tik tokią alyvą, kurią rekomenduoja automobilio gamintojas ir niekada nemaišykite skirtingo klampumo alyvų.
  9. Iš vietos pajudėkite tolygiai, kad išvengtumėte slankiųjų turbinos guolių pažeidimo.

Apibendrinimas

Šiuolaikiniai dyzeliniai varikliai yra ekonomiški ir galingi. Skirtingai nuo daugybės stereotipų, tvarkingi dyzeliniai automobiliai yra ekologiški ir begarsiai. Automobiliai, kuriuose įrengtas toks variklis, puikiai tika ramioms užmiesčio kelionėms ir  dinamiškam eismui mieste. Jie patikimai ir ilgai tarnaus nuolatinių apkrovų sąlygomis. Šiuolaikiniai dyzeliniai automobiliai labai patikimi bekelėje, todėl yra populiarūs tarp žvejybos, medžioklės ir aktyvaus poilsio mėgėjų. Tačiau tuo atveju, jeigu jūs esate sportinių automobilių gerbėjas, o jūsų vairavimo stilius pasižymi staigiais pajudėjimais iš vietos ir stabdymais, aumobilis su dyzeliniu varikliu jums netiks: agresyvus vairavimo stilius pernelyg smarkiai apkrauną variklį.

Dyzelinio variklio taisymas kainuoja brangiai. Tačiau laikantis aukščiau nurodytų rekomendacijų, toks poreikis iškils labai retai.

Rekomenduojame

4,15 €  8,31 €

Kodas 4PK1488

3,12 €  6,24 €

Kodas 5PK715

63,20 €  79,00 €

Kodas 294009-0260

18,90 €  21,00 €

Kodas F01M101454

4,63 €  5,79 €

Kodas 0250201032/B-080;HKT

Daugiau naujienų