Kodėl užsikimšęs DPF didina kuro sąnaudas? - Autura

Kodėl užsikimšęs DPF didina kuro sąnaudas?

Kodėl užsikimšęs DPF didina kuro sąnaudas?

Kodėl užsikimšęs DPF didina kuro sąnaudas?

  1. Didesnis išmetimo sistemos pasipriešinimas – kai filtras užsikemša suodžiais ir pelenais, išmetamosios dujos sunkiau praeina per jį, todėl varikliui tenka dirbti sunkiau.
  2. Didesnės regeneracijos (savivalymo) išlaidos – jei filtras per daug užsikemša, automobilis pradeda dažniau atlikti aktyvią regeneraciją, kurios metu įpurškiama papildoma degalų dozė, kad pakeltų temperatūrą ir sudegintų suodžius. Tai tiesiogiai didina kuro sąnaudas.
  3. Sumažėjusi variklio galia ir efektyvumas – užsikimšęs DPF gali trikdyti oro ir degalų mišinio degimą, todėl automobilis gali tapti neefektyvus ir naudoti daugiau kuro.

Kiek galima sutaupyti kuro valant DPF?

Reguliariai prižiūrint DPF filtrą, kuro sąnaudos gali sumažėti apie 5–10%, priklausomai nuo vairavimo sąlygų ir variklio būklės. Tai ypač pastebima ilgesnėse kelionėse ir mieste, kur dažnas regeneracijos procesas didina kuro suvartojimą.

Kaip išlaikyti DPF švarų be papildomo valymo?

  • Važiuoti ilgiau didesniu greičiu (pvz., 15-30 min. greitkelyje bent 2500–3000 aps./min.), kad filtras galėtų tinkamai išsivalyti.
  • Naudoti aukštos kokybės dyzeliną ir DPF priedus, kurie mažina suodžių kaupimąsi.
  • Tikrinti EGR vožtuvą ir oro filtrą – jų gedimai gali skatinti DPF užsikimšimą.

Taigi, prižiūrėdamas DPF, ne tik mažini kuro sąnaudas, bet ir prailgini variklio bei išmetimo sistemos tarnavimo laiką.

Rekomenduojame

Daugiau naujienų