Neteisingai suremontuoti purkštuvai – rimtas žingsnis variklio gedimo link - Autura

Neteisingai suremontuoti purkštuvai – rimtas žingsnis variklio gedimo link

Neteisingai suremontuoti purkštuvai – rimtas žingsnis variklio gedimo link

Dyzelinio variklio purkštuvai yra centriniai įpurškimo sistemos elementai, kuriuos norint suremontuoti ir sumontuoti reikalingos specializuotos modernių dyzelinių kuro sistemų  remonto žinios bei įranga. Jie įpurškia degalus į variklio degimo kamerą ir turi didžiulę įtaką degiojo mišinio sudarymui bei degimui. Jūsų automobilio variklis veiks pilnu pajėgumu tik tuomet, jei purkštuvai bus preciziškai suremontuoti ir sureguliuoti šias kuro sistemas išmanančių specialistų.

Mechaninis keitimas problemos neišsprendžia

Sutrikus dyzeliniams purkštukams, sutrinka visa kuro sistemos grandinė ir automobilis pradeda rodyti kaprizus. Šioms problemoms spręsti ypač svarbios žinios, kurias suteikti gali tik šios srities profesionalai. „Kokybiškas darbas bus atliktas tik naudojant pačią moderniausią ir sertifikuotą įrangą bei originalias dalis“, - įsitikinęs Kaune ir Vilniuje savo atstovybes turinčios „Auturos“ direktorius Audrius Trapulionis.  Pasak specialisto, paprastas meistras mechaniškai gal ir gali išspręsti problemą ir purkštukai tarsi veiks, tačiau to nepakanka.  Reikalinga, kad dyzeliniai purkštukai  būtų suremontuoti pagal originalaus gamintojo reikavimus ir atitiktu jo keliamas technines charakteristikas. „Būtina, pagal testavimo planus, sureguliuoti išpurškiamo kuro kiekius įvairiais režimais ir  jeigu reikia, sugeneruoti naujus kodus reikalingus adaptacijai prie automobilio. Modernios diagnostinės įrangos pagalba šie darbai padaromi tiksliai ir kokybiškai. - subtilybes pasakojo A.Trapulionis. Neteisingai sureguliavus purkštukus, jie dirba ne taip, kaip turėtų;  padidėja kuro sąnaudos, variklis „purtosi“ vibruoja,  skleidžia nemalonius garsus, automobilis dūmija ir galiausiai tai gali privesti prie rimtesnių variklio gedimų.

„Širdimi“ reikia rūpintis atsakingai

Pašnekovas pažymi, kad dyzelinė kuro sistema genda palaipsniui, todėl laukti kol automobilis išleis paskutinį atodūsį, tikrai nevertėtų. Jei pajutote, kad didėja kuro sąnaudos, dingsta trauka ar automobilis blogai užsiveda, vertėtų apsilankyti pas specialistus, kurie patikrintų, kame slypi problema. „Laukti kol automobilis paskęs dūmuose gali būti pražūtinga ir kainuoti kur kas brangiau“, - teigė A.Trapulionis.

Savo atliktiems darbams įmonė suteikia pusės metų garantiją, tad jei klientas pastebėjo gedimą, ar iškilo klausimų, per šį laiką gali drąsiai kreiptis į jį aptarnavusį filialą.

„Auturos“ vadovas su šypsena kalba apie kurioziškas situacijas, kai klientai atveža taisyti ką tik nusipirktus naudotus automobilius ir sužinoję, kad naujojo pirkinio remontas kainuos kone trečdalį automobilio kainos, išsigąsta ir netgi supyksta. Norintiems išvengti bereikalingo streso, „Autura“ ekspertai nuoširdžiai pataria, prieš perkant dyzelinį automobilį, pasidomėti, kiek gali kainuoti kuro sistemos remontas. „Kuro sistema yra automobilio „širdis“, todėl ja būtina  tinkamai  ir laiku pasirūpinti“, - patarė A.Tarpulionis.

Naujas stendas išplėtė galimybes

Daugiau kaip 20-ties metų darbo patirtis „Auturai“ leido tapti viena rinkos lyderių. įmonė ne tik specializuojasi tiekdama aukštos kokybės dyzelinių automobilių kuro sistemos bei variklių detales, tačiau gali patarti ir dyzelinių automobilių remonto klausimais. Įmonė „Autura“ yra oficiali BOSCH prekės ženklo atstovė mūsų šalyje, todėl gali pasiūlyti platų originalių dalių asortimentą. Šis vokiškas prekės ženklas - dyzelinių sistemų sektoriaus flagmanas, į kurį lygiuojasi kone visi pasaulio gamintojai.

 Per pastaruosius dvejus metus į serviso įrangos atnaujinimą ir modernizavimą „Autura“ investavo apie 400 tūkstančių eurų, o artimiausiu metu turėtų tapti oficialiu BOSCH modernių dyzelinių sistemų remonto servisu ir Bosch Diesel Service – BDS pasaulinio tinklo dalimi. Siekdama šio tikslo, įmonė „Autura“ viena iš pirmųjų Lietuvoje savo serviso dirbtuves papildė naujausiu BOSCH Common rail sistemų diagnostikos stendu EPS 708.

„Šio įrenginio pagalba galima suremontuoti visus common rail sistemos elektromechaninius ir piezo purkštuvus bei aukšto slėgio siurblius,  suteikti jiems naujus kodus.  Po remonto jie yra įvedami į bendrą BOSCH sistemos bazę, todėl bet kuris vartotojas, bet kurioje Europos šalyje, nusipirkęs purkštuvą ar kuro siurblį gali matyti, kad jis suremontuotas mūsų įmonėje ir atitinka BOSCH keliamus reikalavimus. Tai aukštos kokybės garantas“, - pasakojo A.Trapulionis.

Dyzelių serviso specialistams yra svarbu gilinti žinias, įsisavinti bei perprasti kuriamas naujoves, todėl  „Auturos“ darbuotojai nuolat stažuojasi BOSCH organizuojamuose seminaruose ir kas kartą parsiveža daug naujos ir vertingos informacijos.

  1. Dyzelinių purkštukų ir siurblių remontui „Autura“ naudoja naujus ir modernius patikros stendus, kurie padeda nustatyti gedimą ir pašalinti bei preciziškai tiksliai sureguliuoti kuro sistemos mechanizmą.
  2. Mechaninis keitimas problemos neišsprendžia, būtina, kad purkštuvai  būtų suremontuoti pagal originalaus gamintojo reikavimus ir atitiktu jo keliamas technines charakteristikas.
  3. „Autura“ yra oficiali BOSCH prekės ženklo atstovė mūsų šalyje, todėl gali pasiūlyti platų originalių dalių asortimentą. Šis vokiškas prekės ženklas yra dyzelinių sistemų sektoriaus flagmanas, į kurį lygiuojasi kone visi pasaulio gamintojai.

​šaltinis - "Jums Info"

Rekomenduojame

3,12 €  6,24 €

Kodas 5PK715

43,20 €  48,00 €

Kodas VKPC84416

62,44 €  78,05 €

Kodas 294200-0160

18,90 €  21,00 €

Kodas F01M101454

Daugiau naujienų