Kiek AdBlue sunaudoja automobiliai? | AdBlue sąnaudos 100 km – Autura - Autura

Kiek AdBlue skysčio sunaudoja dyzeliniai automobiliai 100 km?

Kiek AdBlue skysčio sunaudoja dyzeliniai automobiliai 100 km?

Kiek AdBlue skysčio sunaudoja dyzeliniai automobiliai 100 km?

Šiuolaikiniai dyzeliniai automobiliai, siekiant atitikti griežtus „Euro 6“ emisijų standartus, naudoja AdBlue – specialų šlapalo tirpalą, kuris mažina kenksmingų azoto oksidų (NOx) išmetimą. Tačiau daugelis vairuotojų vis dar nežino, kiek šio skysčio realiai sunaudojama.

Vidutinės AdBlue sąnaudos

AdBlue sunaudojimas priklauso nuo daugelio faktorių: variklio tūrio, važiavimo sąlygų, automobilio apkrovos ir net oro temperatūros. Tačiau vidutiniškai dyzelinis lengvasis automobilis sunaudoja apie 1–2 litrus AdBlue skysčio per 1000 km, tai reiškia:

✅ Tik 0,1–0,2 litro AdBlue skysčio kas 100 km.

Kiek skiriasi priklausomai nuo modelio?

  • Mercedes-Benz S 350 d (2016 m.) – ~0,15 l/100 km

  • Volkswagen Passat 2.0 TDI – ~0,1–0,2 l/100 km

  • BMW X5 3.0d – iki 0,25 l/100 km važiuojant intensyviai

Miesto režime sąnaudos gali būti šiek tiek didesnės dėl dažnesnio sustojimo ir greitėjimo. Užmiesčio sąlygomis – mažesnės.


Norite optimizuoti AdBlue sistemos darbą? Rekomenduojame JLM BluBoost!

AdBlue sistemos veiksmingumą ir ilgaamžiškumą galite pagerinti naudodami JLM BluBoost – aukštos kokybės priedą, kuris:

  • Apsaugo SCR sistemą nuo užsikimšimų
  • Pagerina AdBlue purkštuko darbą
  • Mažina priežiūros kaštus ir sistemos gedimų riziką
  • Pailgina filtro ir katalizatoriaus tarnavimo laiką

JLM BluBoost – tai išmanus pasirinkimas vairuotojams, norintiems ne tik tausoti aplinką, bet ir savo automobilį.

Kada reikalinga papildyti AdBlue?

Dauguma automobilių informuoja apie žemą AdBlue lygį dar prieš jam pasiekiant kritinę ribą. Ignoruojant įspėjimus, kai kurie modeliai nebeleis užvesti variklio. Todėl rekomenduojame:

✔ Tikrinti lygį kas 5000–10000 km
✔ Papildyti laiku – arba dar geriau – naudoti JLM BluBoost profilaktiškai

Išvada

AdBlue sąnaudos nėra didelės, tačiau šis skystis yra esminė šiuolaikinio dyzelinio variklio dalis. Tinkamai prižiūrima SCR sistema padeda ne tik atitikti emisijos normas, bet ir taupyti ilgalaikes remonto išlaidas.

 

 

 

Rekomenduojame

Daugiau naujienų